julklappar

GOD JUL ALLA!
är verkligen jätte glad över min presenter, helt överlycklig haha. kommer lägga ut bilder på allt senare men här är några grejer jag fick.

- prenumeration på ELLE
- väska
- pengar
- presentkort, zara, accessorize, hm, bio
- nagellack
- svarta boots
- berlock armband 
- berlocker
- 4 Body Shop bodylotion
- en annan bodylotion
- tofflor
- Style Diary (en bok om modebloggare)
- 2, my wonderful world of fashion (mode böcker eller vad man ska säga)
- 4 clean perfymer (som jag ska dela med mamma)
- DKNY parfym
- underkläder
- gossiga vantar
- urbanears, vita (ska antagligen byta till svarta istället)
- speciella pennor (hahah vet inte hur jag ska förklara vad det är)

har inte fått alla julklappar än och jag kom inte riktigt på alla nu, haha. men ha en bra kväll vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar