Haaaatha!

[Hatha betyder Hej]

[det uttalas inte som "hata" med ett h i mitten utan först säger man "Ha" sen "the" (så som man uttalar det på engelska fast man tar bort e:et och sätter dit ett A istället)]

hej jag vet inte vad jag har gjort idag. eller jo! jag har varit och myst i skolan. och snart har jag fotbollsträning, det är kuligt! bara så att du vet det!!!

ELLER VÄNTA! Jag vet vad jag har gjort idag. Jag har kommit hem- sett på Top Model (season 2) (Avsnitt 11, tolv eller 13 - kommer inte riktigt ihåg) - Läst en jätte tråkigt bok- ätit mat och bytt om till tränings kläder. 

[OBS! Läs inte det som står över för det är fruktansvärt tråkig information]

JAAAA, nu kom jag precis på att det är House ikväll. Det är typ ett gubb-program fast jag tycker faktiskt att det är fruktansvärt kul.


Denna har typ varit för stor i 2 år men nu är den lagom! ^^




Kram & Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar