Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!

HejsaN.
Jag har lyckats att skapa en blogg! Fattar inte riktigt hur för jag trodde aldrig att jag skulle klara av det men det funka. Och jag fick inte ens hjälp av någon!! GUD i himmelen vad stolt jag är över mig själv. 
-För övrigt har jag bara sovit, ätit glass och haft tråkigt idag. Vilket inte är så kul och glassen var inte ens god. Det skulle vara chokladsmak men det var det verkligen inte. Fast det fanns n grej som var bra med glassen, det var att den var gullig. Den såg liksom ut som e björn eller katt ungefär. 
-Senare ska jag i alla fall se på Indiana Jones. Egentligen skulle jag aldrig se den om jag fick välja en film men jag såg att den skulle gå på TV och då man kan ju lika gärna passa på.






- oj nej. Nu kom jag på en till sak som jag har gjort. JAG har bakat muffins. Fast de var INTE goda. De var fruktansvärt äckliga. Konsistensen var gele och dom var fyllda med blåbär. Jag bakade inte efter något recept utan bara hällde i nåt så det kanske inte var så jätte konstigt att dom blev äckliga.




Den kanske ser god ut fast låt er inte luras,
DEN VAR FRUKTANSVÄRT ÄCKLIG!


Kram & Puss

1 kommentar:

  1. Haha min telefon kom med i bilden!!!!!
    Kram ?????

    SvaraRadera