beställt nytt iPhone skal

beställde precis hem ett suuuuuper fint iphone skal nu. det som jag har nu håller på att gå sönder och det är det enda iphone skalet jag har. jag har liksom glömt av att köpa nya iphone skal eftersom det kändes som att jag hade så många redan men det är bara till iphone 3. men som sagt köpte jag detta och jag hoppas att det kommer komma fram så snart som möjligt!!





jag har i alla fall precis sett klart på catwoman, fatiskt rätt så bra film haha. eller den var rätt så dåligt gjord o så men annars var den bra. fast det var dåligt att hon klippte av sig håret hon var mycket finare i långt hår. hahaha men hur som helst ska jag nog gå och lägga mig snart. eller så tittar jag på något mer på tv, vi får se. men ha det så braaaaa, puss f.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar