JAG HAR ALDRIG SKÄMT UT MIG MER I HELA MITT LIV.

för en stund sen hade vi träning men vi var bara 3 stycken, jag, astrid och sara. man kan ju inte göra så mycket när man bara är tre stycken så då tyckte våran tränare (min pappa) att vi skulle vara med ett annat lag och träna. saken var bara den att det enda laget som tränade var JUNIORERNA. som var mellan 17 och 19 år. vi är 14 år fast vi ska ju fylla 15 men dom var alltså mycket mycket äldre än oss. Men nu kommer det värsta, vi skulle INTE träna med tjejerna utan KILLARNA. fattar ni???????? vi blev tvingade att träna med killar som var 2 till 4 år ÄLDRE än oss själva. KILLAR!!!!! först gick det väl ämdå helt okej men då stog vi bara i en fyrkant och passade men sen skulle vi göra en annan övning. DÅ DOG JAG. så fort jag fick bollen sköt jag iväg den eftersom jag fick panik att någon skulle typ hoppa på mig. jag visste inte heller vem jag skulle passa eftersom övningen var jätte konstig. HAHAH asså ni fattar inte hur mycket jag gjorde bort mig och det blev ju inte bättre av att det var 11 minus grader och jag kände inte mina tår.....

men jaja nu ska jag gå och duscha så ha en bra kväll allihopa, pusss F.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar