godnatt!! ❤

hejhej! ska gå och lägga mig snart eftersom jag är så himla trött. har typ varit trött hela helgen och jag gissar på att jag kommer bli ännu tröttare när skolan börjar. förut idag beställde jag hem två filmer i alla fall. never say never och gossip girl säsong 3. eller gossip girl är väl inte riktigt en film man aa. har i alla fall velat ha den i ca ett halvårs tid men jag har aldrig riktigt orkat köpa den men idag så blev det av haha. gossip girl är verkligen sjuuukt bra så om ni aldrig har sett det, SE DET! anledningen till att jag beställde hem Justin bieber filmen var att jag har blivit lite besatt (tack vare alice). men fråga mig inte hur haha. nu ska jag sova i alla fall så hejdå!!

1 kommentar:

  1. Hej sötnöt :D
    jag har förmej att vi gjort blogglovin byte, vill bara kolla, följer du mej oxå? :D
    eftersom många fjeskat mot mej så vill jag lixsom veta,
    följer du mej inte MÅSTE du säga till, för de måste vara rättvist :D
    btw; jag sprider detta till alla awes0me bloggar jag har på blogglovin :D
    kram<3

    SvaraRadera