jag älskar dig sol

hej, härligaste dagen idag på riktigt länge. det var nästan sommarväder, 18 grader i skuggan. helt underbart! längtar så galet mycket tilll man kan ha på sig bara shorts och klänningar. och när man kan åka och bada. jag vill ha sommar nunununununu! idag har jag i alla fall tagit det lungt och suttit i solen och ett tag fick jag sällskap. fick även min vind/regn-tränings jacka idag och den är jätte gossig så nu kommer jag inte frysa på träningarna haha. tyvärr lär jag väl inte kunna använda den på ett tag nu om vädret fortsätter att vara såhär. nu ska jag mami och lillasyster ha myskväll så ni får ha det så bra, puss f.


(gjorde en ny header på ca 2 sekunder förut eftersom den andra gav mig panikattacker, men jag kommer antagligen att byta snart igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar