MIN BÄSTA SYSTER

idag har jag och min syster varit på stan vilket var jätte mysigt och jag köpte lite saker som jag kan visa senare. när vi va i stan var vi på mc donalds och då hade malva gått en bit framför mig, då kom det fram nån tjej som jobbade där och ba "letar du efter någon?". malva sa ju nej och då säger hon och tittar på mig "jaha, du väntade bara på din mamma!". HAHHHAHAHAH jag döööööör, som om jag skulle varit hennes mamma. och det kändes inte särskilt possitivt att jag ser ut som typ 40 HAHAH. men i alla fall, innan vi åkte hem från stan bestämde vi oss för att gå på bio och vi såg Spegel, spegel. det var typ snövit fast omgjord till en nyare version. typ så som med alice i underlandet. jag tyckte faktiskt filmen var jättebra för att vara en sån "barn film" hahah men malva tyckte den var jätte dålig. när vi kom hem åkte jag och mamma till biblioteket och jag lånade lite böcker. brukar läsa rätt så mycket på sommaren eftersom det är så härligt att bara ligga ute i solen och läsa, älskar det verkligen. och sen så är det så ovärt att köpa en bok som man ändå bara läser en gång så därför lånade jag några hähä.

Just nu har jag precis kommit hem från träningen. det var först typ möte där vi fick jätte goda cupcakes och sen hade vi bara skojträning typ. nu ska jag gå in och duscha och sen tror jag att jag sätter på en film, typ trassel eller något liknande , har blivit lite beroende av sånna filmer nu haha.

ha det så bra, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar