SVERIGE - JAPAN

hej, mesta delen av dagen har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på musik, solat, läst, ätit glass och ätit jordgubbar. när jag låg och sola somnade jag olyckligtvis så att framsidan av mig är röd medan baksidan är vit. väldigt praktiskt om man ska på polkagrisfest men det ska jag tyvärr inte göra nu. inte bara att det är fult, det kliar och gör sjukt ont också, framförallt på benen.

vid halv sex åkte jag i alla fall in till stan med mina kliande, polkagris ben och där mötts jag upp jenny, ella och malin. vi gick och fikade och jag åt världens godaste hallonpaj. efter det gick vi till Ullevi för att se Sverige - Japan och där träffade vi även Alice. eftersom alla hade bokat biljetterna olika tider så fick vi olika platser och de enda lediga platserna var under ett litet hus eller typ en scen. det var jätte lågt i tak så man fick sjukt ont i ryggen efter ett tag haha. sen åkte vi hem i alla fall och jag och Malin dinglade lite i bussen. HAHAHA! nu sitter jag i alla fall i min säng och ska snart sova, ha det så bra puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar