idag...

hejhej, idag har jag haft fullt upp hela dagen. efter skolan va jag med linn och vi fixade en zumba sak o snackade lite m.m. efter några timmar gick hon hem och jag hade träning och så. jag lovar att det minst var 80 minusgrader. jag hade täkt att ta med tjocka byxor men jag glömde dom så jag frös så mycket att det stacks i mina ben. men för att jag inte skulle frysa så fick jag gå upp till vårat "förråd" där vi har alla bollar och saker för jag skulle börsöka hitta ett par byxor. jag hittade ett par och det var ett par målvaktsbyxor som gick till knäna. dom var typ vaderade och sönder så en skummgummi grej stack ut. HAHA jag har nog aldrig haft på mig fulare byxor. och inte blev det bättre av att byxorna var suuuuper små och osköna. hahah men nu ska jag gå och duscha så ha det bra!!
puss F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar