under counstactions

vet inte om man säger så men jag håller på att ändra om lite på bloggen just nu. jag ändrade all text eftersom jag fick panik på den och kunde inte läsa bad det stog. jag har även ändrat headern men den kanske ändras igen!

jag ska även passa på att svara på en extremt rolig kommentar som jag fick när jag skrev att jag och Linn skulle köra zumba:

ALICE KOMENTAR: Här är vi lite avundsjuka på Jenny och Alice? 83
SVAR: HAHHAHAHA nej alice vi är inte avundsjuka, vi kom på iden först och vi är tusen gånger grymmare än er, hihihi!

vill även passa på att säga tack till er som han kommenterat att jag har en fin blogg! tack så jätte mycket till er blir superglad av alla kommentarer, till och med din alice, så fortsätt kommentera!! hejdå alla söta vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar