snö träning

heeeej, träningen idag var faktiskt en av dom roligaste på länge. dom hade inte skottat planen så det var super djup snö överallt. det var i princip omöjlig att springa med bollen. vi spelade match största delen av träningen och jag rammlade minst 301 gånger. varje gång men skulle skjuta halkade jag och landade på höften typ och det gjorde faktiskt sjukt ont. har ett stort blåmärke där nu hahaah. jag skrattade i alla fall minst en miljon gånger och det var tack vara mina vännäääär (mest alice eftersom hon ramla hela tiden) haha. ska gå och sova snart eftersom jag längtar så mycket till imon. jag och linn kommer ha årets mysigaste dag. vi ska åka till stan, gå till starbucks (a) köra zumba, gå powerwalk m.m hahaaa!
ha en bra kväll, puss F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar