ELLE och varm choklad

sitter och läser nyaste nummret av ELLE och kollar i lite andra tidningar. förut idag var jag på biblioteket och det var verkligen evigheter sen jag var där sist. för ett år sen var jag nog där minst en gång i vecka och lånade massor av böcker. för varje vecka läste jag ut mist 5 böcker med typ 300 sidor i, men hade jag väl börjat läsa en jättebra bok kunde jag inte sluta till jag hade läst ut den. i alla fall var jag på biblioteket förut och jag lånade några böcker eftersom jag ska försöka börja läsa igen. nu tycker säkert alla som läser detta att det verkar otroligt tråkigt men det är faktiskt inte det. det är faktiskt jätte mysigt att läsa och man typ drömmer sig in i boken så ibland tycker jag faktiskt böcker är bättre än filmer. kände att detta blev väldigt djupt nu hahahaa men helt ärligt så är böcker underskattade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar