MÅNDAG

Hej, alltid trevligt med måndag igen. jag får lixom lyckorus bara jag tänker på det. idag har jag i alla fall pluggat till ett matteprov vi har på torsdag. jag hann gå igen om hela grundkursen på typ 3 timmar, riktiiiigt stolt! kommer antagligen behöva plugga hela veckan men efter att denna veckan är slut har vi prao i två veckor och det ska bli så himla härligt att slippa skolan så lång tid. annars har jag bara lyssnat på musik och kollat ett avsnitt av alcaraz idag. alcatraz är typ en deckarserie som egentligen är helt värdelös men av någon anledning ser jag på det ändå. jag vet inte hur jag lyckas med jag fastar alltid för tv serier som är jätte konstiga. ett tag var jag helt beroende av ett program, eller det var typ en dokumentär som hette wale wars. det handlade om några japaner som försökte döda valar och sen så var det några andra som skulle rädda valarna. och detta satt jag och såg på och tyckte det var hur bra som helst haha.

Hoppas alla har haft en superbra dag, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar