PRAO

hej, kom hem från praoen för typ en halvtimma sen och har inte använt mobilen på hela dagen så det är därför jag inte har bloggat nåt. som jag skrev igår praoar jag och linn på kappahls "kontor" där dom designar alla kläder och så och det var faktiskt hur kul som helst. man var typ omringad av kläder hela tiden, inte bara kläder från kappahl utan kläder från hela världen typ som dom hade som inspiration. jag och linn drack också minst 4 koppar varm choklad plus en jätte äcklig chokladcaffe haha. det var i alla fall 100 gånger roligare än vad jag trodde att det skulle vara, för min mamma jobbar ju där så jag har varit där innan men då har det alltid varit skit tråkigt. men jag är riktigt glad att vi valde detta istället för att diska på en restaurang typ. tog tyvärr inte några kort eftersom nästan alla kläder inte har kommit ut i butik än och då är dom top secret så då får man inte ta kort på dom haha.

hopas ni haft en bra dag, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar