girl gone wild.

hejj! Hade träning förut så jag fick äntligen träffa alla igen. Annars har jag packat lite idag och om en stund ska jag nog åka till allum med mammiiii och malva. Måste köpa lite saker som jag ska ha med till eskil. Bland annat massa godis till bussresan. Det känns inte som att det var så längesen jag hade mitt godisförbud så varje gång jag äter godis är det extra gott haha. Fattar inte hur jag lyckades med att inte äta godis och chips på 5 månader men ändå klarade jag det, driiiitduktig var jag haaha. Har redan sagt det här några gånger men jag är så sjuuuuuukt taggad till eskil. Ska bli så himla kul verkligen!!! Fast det skulle inte förvåna mig om det blir jätte tråkigt nu bara för att jag tror att det kommer bli så himla kul men ni får ha det så bra i alla fall, puss!


3 kommentarer:

  1. Då borde du se den, Du blir inte besviken! :)
    Tack ska du ha. Gör du för roligt idag? Kram

    SvaraRadera
  2. sv. hah tack :)~
    hoppas allt e fint med dig =)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack så himla mycket! Jag har precis köpt en ny kamera, som jag använde mig av i de senaste två inläggen. Det är en Nikon d3100 :)

    SvaraRadera