Watch the world fly by.

Heej, igår spelade jag match och det gick väl sådär, vi förlorade med 1-0. Men efter matchen skulle jag egentligen jag hjälpt till på a-lagsmatchen men vi skulle ha kalas efetrsom pappa fyllde år igår så jag kunde inte det. På kvällen åkte mamma och hämtade mat från en restaurang och vi hade det jätte mysigt. Satt även och såg på skavlan möter justin bieber och jag dog. Började nästan gråta hahaha och jag kan verkligen inte fatta att jag ska på hans konsert i april. Kommer bli så sjuuukt grymt verkligen.

Förut idag så kollade jag på det sista PLL avsnittet som har kommit ut än så länge och nu sitter jag och inte gör särskilt mycket alls. Senare idag ska jag spela match med damjuniorerna och så kanske det är träning ikväll också. Uppdaterar senare, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar