Hello.

Heej! Just nu sitter jag helt överlycklig över att jag äntligen fått en dator att funka. Min data funkade inte att koppla ihop med mobilen så jag skulle få internett så har varit arg hela dagen men nu kom jag på att jag kunde låna pappas jobbdata och den funkade hur bra som helst. Förut idag gick i alal fall jag, malva och mami till en mysig badplats och badade. Det blåste så mycket idag så vi kunde inte åka ut med båten. När vi kom hem låg jag mest och lyssnade på musik och läste tidningar i solen, så himla härligt verkligen. För inte alls länge sen kom vi hem från en jättemysig resturang som ligger i hamnen coh dom har så sjukt god mat där, jätte mysigt var det. Nu ska jag sätte min och kolla Pretty little liars eller så kollar jag nog på barcelona matchen på ullevi, såg precis att den visades på tv nämligen. Men ni får ha det så bra, puss!





1 kommentar: