tjatja ✌

ska sova nu för imorgon är det skola igen men det känns verkligen inte så. det skulle lika gärna kunna vara sommarlov och man skulle kunna sova hur länge man ville men nä så är det inte. måste i alla fall gå till skolan lite tidigare imon för alla nior ska ge alla små barn som börjar skolan i mon ballonger. Linn smakade mig förut och ba "vi måste gå tidigare imon för vi ska ge ballonger till alla små barn" och då tänkte ja "men är det inte niorna som brukar göra det" men sen kom jag på att det är vi som är niorna nu haha. Kan inte fatta att det bara är ett år kvar, det känns som att det inte alls var längesen man gick i typ tvåan och alla nior kändes som jättar haha. Men ni får ha det så bra, puss!

Det funkar inte att ladda upp bilder från mobilen just nu och jag orkar inte kolla vad som är fel för jag är så trött men jag kollar det imon.

1 kommentar: