Måndag

Hej! Har inte bloggat nåt idag för jag har inte haft någon tid. Ställde klockan på halv nio i morse och då gick jag upp och duschade. Sen så städade jag och malva allt som typ gick att städa samtidigt som vi bakade en kladdkaka och en chokladkaka och så gjorde vi nån sorts frosting som vi skulle ha till tårtan. Plus att vi skulle fixa massa andra saker också. Sen så kom i alla fall Alice och hennes lillasyster och vi hade ett litet kalas för Alice eftersom hon fyllde år för någon dag sen. Dom var hos oss hela dagen och sen när dom hade gått satte jag och malva oss och tittade på PLL (pretty little liars hahaha fin förkortning vi har hittat på). Asså det är verkligen så sjukt bra och man blir nåt så fruktansvärt aggresiv och vill bara slå sönder allt man är nära haha. Men nu ligger jag i alla fall i min säng och ska sova för jag är verkligen hur trött som helst. I morgon åker jag in till stan med Linn och Isabell så jag vet inte om jag kommer uppdatera så jätte mycket men jag ska försöka. Kanske gör lite tidsinställda på
morgonen, får se om jag hinner. Färgade för övrigt mina ögonfransar förut och det är ingen skillnad nån stans hahaha. Plus att jag har fått massa fläckar som inte går bort runt ögonen, så himla fult HAHAHA. Men
det försvinner för hoppningsvis snart haha. Hoppas alla haft en bra dag, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar