Things you can find on a lonley beach.

I förrgår var vi ju ute på en ö och på den ön finns det en strand där det finns allt möjligt. För allt man slänger i havet hamnar nästan där. När jag var liten älskade jag att gå dit och jag brukade samla på korkar från flaskor och jag hittade alltid hur många som helst haha. Men vi gick i alla fall dit i förrgår och när jag går runt där så ser jag hur det ligger en flaska under en sten och i ligger det ett papper. Jag tog upp flaskan och tog ut pappret och där stog det massa saker på engelska. Fattar ni hur häftigt?? Jag hittade en livs levande flaskpost haha. I brevet stog det att dom hade kastat i det ötanför danmarks kust och sen så har det åkt ända hit på sju dagar. Riktigt coolt tyckte jag det var i alal fall haha. Här är i alla fall lite bilder!









1 kommentar: