back in sweden

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter en fyra timmars lång bilresa med Linns lillebrors kompis familj haha. Hade aldrig träffat dom innan i söndags men dom var så snälla så jag fick åka med dom hem. Dom dagarna jag var i Norge har varit dom helt klart bästa på detta sommarlovet än så länga. Hade det så fruktansvärt kul men det var ändå lite härligt att komma hem. Det fans ju inget internett till mobil och så där och det har faktiskt varit riktigt jobbigt haha. Nu kommer jag i alla fall att sakna Linn något så sjukt mycket för vi kommer inte ses på några veckor. Ska ju till eskil på torsdag och sen ska jag iväg till morfars land och lite så.

Just nu håller jag på att adda in bilderna och det kommer ta ett bra tag men jag lägger ut dom så snabbt jag kan. Måste även börja packa inför eskil och när vi åker dit kommer jag äntligen få träffa min underbara alice. Har inte sett henne på en vecka eftersom hon har varit i Frankrike och jag var ju i Norge och jag saknar henne jättejätte mycket. Hoppas alla har haft en bra vecka, puss på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar