regn.

Hejjjjj! just nu regnar det massor, jätte tråkigt. men det ska ska typ bara regna idag för i morgon ska det bli sol igen så vi får hoppas att vi klarar oss. är i alla fall väldigt trött nu så jag och linn har bara tagit det lugnt nästan hela dagen. i morse så jobbade vi och tjänade massor me pengaaaaaar haha nä men lite fick vi. jag och linn har också ritat upp allt som har hänt här i norge på ett papper och det blev driiiiitfint. haha men jag kommer tyvärr inte kunna visa den.

igår så träffa vi ludvig och ulrich på efter middagen och vi fiskade krabbor, driiitmånga fick vi. och jag var driiiiiitgo på att fiska krabbor hahaha. vi var med dom hela kvällen/natten och jag har aldrig hört så mycket dålig norsk musik nån gång haha helt värdelös var varenda norsk låt. hahah men vi hade i alla det sjukt kul men tyvärr åkte ludvig hem förut idag så vi kommer typ aldrig mer träffa han. driiiiitsorgligt haha nä men kommer sakna både han och ulrich sen när vi åker hem. nu ska jag o linn bara ta det lugnt och ha det myyyys. längesen vi hade riktigt myskväll. Hoppas alla har det driiiiiitbra, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar