the last night

hei! Just nu sitter hela linns familj plus de gästerna som är här och tittar på handbollen medans jag sitter vid datan hahahaha. social osv..... idag har det varit helt underbart väder så jag och linn har legat och solat största delen av dagen. men vid typ 12 åkte vi och tränade och det var sjukt jobbit med take på hur varmt det var ute. på eftermiddagen åkte vi in till stan en stund och fikade och vi köpte var sitt kompis armband, såååå gosssiga är vi. när vi kom hem åkte vi med båte hem till ulrich för att säga hejdå, åker ju hem i morgon och jag kommer inte se han på typ ett år, så hemskt. annars har vi gått lite promenader lite överallt. det är något jag och linn gör hela tiden, varje gång vi inte kommer på nåt att göra så går vi en promenad. det spelar ingen roll om det ösregnar eller är typ snöstorm, vi går endå hahaha. men nu tror jag matchen snart är slut, ha det så bra! puss  

Bilderna kommer upp imon eller på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar