Utan hår eller smink.

Hej alla sötisar! Packade en del av det som jag ska ha med mig förut och sen så har jag suttit vid datorn. Jag och min lillasyster har precis fått en mac data som kommer stå mellan våra rum och det kommer bli så himla skönt eftersom jag nästan slängde den andra datan i marken som var en vanlig laptop typ. klara inte av datorer som inte är från Apple jag får verkligen panik hahaa. satt i alla fall och tänkte förut på hur skönt det är att inte ha smink, har knappt inte sminkat mig båt alls nu i Norge och det är bra så härligt. så nu sitter jag här utan smink plus att jag har uppsatt hår så det ser ut som jag inte har hår heller, hhaha sjukt fina bilder... ha det så bra, puss! (på sista bilden ser jag lite ut som en alien hahahaaa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar