it's an island

Har haft det hur bra som helst på valön och just nu är jag riktigt trött. idag spelad vi en hel del kort vilket vi också gjord igår. Jag och alice paddlade även runt en ö på en vindsurfingsbräda utan segel och det var helt sjukt läskigt. Ni fattar inte den paniken man har där det är typ 7 meter djupt och man är omringad av brännmaneter och sen ser man hur världens största vågor närmar sig. Jag trodde helt ärligt att vi skulle dö i men vi klarade oss faktiskt. Jag och min lillasyster körde även en brottningsmatch som jag vann, riktigt stolt faktiskt hahahaa!!!!!! Tog i alla fall väldigt mycket bilder och jag lägger ut några nu tror jag.

Just nu har jag precis ätit varma mackor och tänkte sätta på en film snart eller kolla lite på tv. Imon så har vi träning hela dagen som uppladdning inför gothia. Ska bli så sjukt kul och är riktigt taggad, ha det så bra, puss.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar