untz med tätaste mannen

heeeejj! just nu är jag i norge med linn och har hafft det så sjukt kul än så länge. Min familj har varit här sen i lördags men dom åkte hem förut idag. Idag var vi först lite på stan och fikade och så och sen när vi kom hem gick vi en minipromenad. Efter det åt vi lite och sen gick vi en lite längre promenad. Tror helt seriöst att vi gick typ 5 mil. Var helt död när jag kom hem verkligen, vi passade även på att stanna på en  plastgräsplan och köra blindjage hahha. Senare åkte vi i alla fall lite båt vilket vi har gjort varje dag så nu har jag sjukt ont i mina rumpben typ men efter vi hade åkt ett tag i alla fall så börjar typ motorn hacka och sen så funkar den inte längre. Vi förstog sen att det var bensinstopp och då var vi jättelångt från våran stuga och vi blev sådär glada när vi förstog att vi skulle få ro hela vägen in. Men helt plötsligt ser vi hur två båtar närmar sig och jag och linn börjar skrika och vinka till dom så dom kör in till oss. Dom frågade om vi ville ha hjälp och det ville vi ju så dom bokserade oss in till bryggan så vi slapp ro. Så himla snällt verkligen, jättegulliga killar var det. Att dom ens hjälpte oss är det roliga efteersom vi måste ha sett helt galna ut hahah. Nu har vi alla fall haft untz utomhus i säkert 3 timmar och vi har hittade 2 ascooooola lysmaskat. C.A.T-dansen regerar verkligen och en hälsning till kd,kn - BSG! HAHAHAHAH! Ska försöka blogga nån mer dag om jag hinner, ha det så bra pusssss! (orkar inte fixa med bilder nu men ni får se dom när jag kommer hem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar