I'm still here

Heejjj! Just nu är jag fortfarande kvar i norge för jag kunde stanna till på tisdag. Igår så blev det så himla fint väder så vi åkte aldrig in till stan utan istället solade vi, badade vi och åkte båt. Jätte härligt var det, det var så himla längesen det var så varmt. Senare träffade vi i alla fall Ludvig och Ulrich och vi åkte båt och pratade lite. Sen åkte vi hem till linn och jag kommer helt ärligt inte ihåg vad vi gjorde, men vi hade riktigt kul i alla fall. Dom var tvugna att åka och byta båt några gånger men dom stannade till typ halv 5. Hahah roligaste kvällen på länge, dritmorsomt var det hahahaha. Kommer gå runt och säga massa norska ord i resen av mitt liv nu typ. Idag ska vi kanske åka in till "byen" hahaha med Ulrich och Ludvig eftersom vi inte gjorde det igår men vi får se. Hoppas ni har det bra, puss!

Kan fortfarande inte lägga upp bilder men jag har tagit massor som kommer upp sen när jag är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar