Sandefjord

heeejjj! Just nu är jag fortfarande kvar i norge hos linn och om vi har tur så kan jag stanna till nästa tisdag. I förrgår åkte vi mest båt och gick promenader och så, jätte mysigt var det. På kvällen träffade vi Ulrich som var jättesnäll och han bor också här typ. Igår gjorde vi typ samma sak, vi åkte ut med båten och bara låg där i och solade och lyssnade på musik osv. Senare på kvällen träffade vi Ulrich igen och hans kompis Ludvig så vi stannade och pratade med dom i typ 3 timmar men sen blev det så kallt (vi satt fortfarande i båtarna ute på havet) så vi åkte hem till linns hus och satt där och pratade nån timma till. Om jag stannar till på tisdag så åker antagligen jag, Linn, Ulrich och Ludvig in till stan och "äter kaka". Hahaha dom kunde verkligen inte förstå varför vi åkte in till stan och fikade. Dom var ju norskar så jag fattade inte allt dom sa så linn fick sitta som en tolk ibland och översätta allt dom sa haha. Men det mesta fattade jag faktiskt, riktigt stoooooolt hahaa. Men ni får ha det så bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar